مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-23سياسي

سردار سلیمانی: ظرفیت بسیج مردم برای تحقق اهداف انقلاب در حوزه اشتغال را داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین امضا تفاهم نامه همکار میان سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج و بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه های اشتغال، - رییس سازمان بسیج گفت: سازمان بسیج به عنوان یک نهاد مردم نهاد ظرفیت بسیج همه مردم برای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران در حوزه اشتغال را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین امضا تفاهم نامه همکار میان سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج و بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه های اشتغال، خدمت رسانی، مسکن و … عصر امروز در ستاد فرماندهی بسیج برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: بسیج مستضعفین به عنوان خادم مردم ایران و به ویژه اقشار محروم به مدد کمیته امداد امام خمینی شتافته است تا بتواند مشکی از مشکلات مردم را بر طرف کند.

رییس سازمان بسیج گفت: همکاری های صورت گرفته میان سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی خوشبختانه نتایج بسیار خوبی داشته و امیدواریم با توافق جدید یک حرکت جدید برای کارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: ظرفیت بسیج مردم برای تحقق اهداف انقلاب در حوزه اشتغال را داریم

سردار سلیمانی: ظرفیت بسیج مردم برای تحقق اهداف انقلاب در حوزه اشتغال را داریم