مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-23سياسي

لزوم توجه به نقش تحول ساز جوانان در ارتقای حوزه نفت


رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به نقش تحول ساز جوانان در ارتقای صنعت نفت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف ظهر امروز (شنبه، 4 بهمن ماه) پس از بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در جمع خبرنگاران گفت: مایه افتخار و خوشحالی من بود که امروز از نمایشگاه تولیدات داخلی حوزه نفت، در حقیقت دانش فنی و نوآوری و خلاقیت شرکت های ایرانی بازدید کردم.

وی ادامه داد: نیروهای جوان و تحصیلکرده و با تجربه ای که توانسته اند در صنعت نفت تحولات جدی ایجاد کنند و در همین وقت محدود که فرصت بازدید داشتم فعالیت های آن ها را افتخارآمیز و غرورآفرین دیدم البته جای تأسف است از این جهت که ای کاش حرکت های به این عظمت از دهه های قبل با سرعت بیشتری آغاز می کردیم.

خوشبختانه در سال های اخیر نیاز بیشتری را احساس کرده و این نیاز سبب شد تحولات عظیم اتفاق بیفتد، البته که باید این تحولات را سرعت بدهیم.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری حدود 2 ماه قبل تاکید فرمودند در حوزه پیشران های اقتصادی، حوزه صنعت نفت یکی از مهم ترین پیشران ها به شمار می آید لذا امیدوارم جبران گذشته شود و با همین سرعتی که امروز کار شروع شده فعالیت ها پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نقش تحول ساز جوانان در ارتقای حوزه نفت

لزوم توجه به نقش تحول ساز جوانان در ارتقای حوزه نفت