مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-23اجتماعي

جعفرزاده: برق 21 روستای درگیر برف در 3 استان وصل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، میثم جعفرزاده افزود:بدنبال بارش برف و کولاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم بهمن ماه تعدادی از تیرهای انتقال شبکه توزیع در استان های آذربایجان غربی، - مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با بیان اینکه تیم های عملیاتی شرکت های توزیع برق در محل های حادثه حضور دارند، گفت:برق 21 روستای دچار قطعی در استان های آذربایجان غربی، گلستان و مازندران تامین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، میثم جعفرزاده افزود:بدنبال بارش برف و کولاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم بهمن ماه تعدادی از تیرهای انتقال شبکه توزیع در استان های آذربایجان غربی، گلستان و مازندران دچار شکستگی و برق بیش از 30 روستا قطع شد.

وی افزود: تیم های عملیاتی شرکت های توزیع برق بلافاصله به محل اعزام شدندو با توجه به تداوم بارش برف و کولاک و نبود راه دسترسی به ویژه در استان آذربایجان غربی، عملیات ترمیم تاکنون ادامه دارد و به محض ایجاد دسترسی و بازگشایی راه ها، عملیات تامین برق این روستاها انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو اضافه کرد: اکنون تعداد 9 روستا با جمعیت 40 خانوار در مناطق سخت گذر با قطعی برق روبرو شده اند و در استان گلستان یک روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفرزاده: برق 21 روستای درگیر برف در 3 استان وصل شد

جعفرزاده: برق 21 روستای درگیر برف در 3 استان وصل شد