مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-23سياسي

لزوم مشارکت دستگاه ها برای ارتقا وضعیت حقوق کودک


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر مشارکت دستگاهی و جامعه مدنی جهت ارتقاء وضعیت حقوق کودک و لزوم توجه به کودکان کار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تلاش های دولتی و مدنی برای تامین تبلت و تلفن های همراه اشاره کرد و گفت: آخرین اقدام در این زمینه کمپین حمایت بود که با همکاری وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته است.

معاون رییس جمهور در ادامه از توجه به بحث مهارت های خوب زیستن در آموزش و پرورش که با همکاری این معاونت ریاست جمهوری در 12 محور اجرایی می شود، سخن گفت و افزود: توجه به مهارت های ارتباطی، گفتگوی ملی خانواده و گفتگوی بین نسلی از جمله دیگر اقدامات معاونت بوده و در پادکست های رادیو نسل به شکل خاص بر ضرورت بازنگری در روش های گفتگوی بین نسلی پرداخته ایم.

ابتکار تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم کشور خدمات اورژانس اجتماعی است و در حال حاضر 360 مرکز اورژانس اجتماعی و 625 پایگاه خدمات اجتماعی در کشور فعال هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در کشور ما قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در سال جاری ابلاغ شده که این قانون تقسیم کار دولتی و همکاری های بخش های مختلف اجرایی را امکان پذیر کرده است.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت اخیراً از طرف رییس جمهور برای تشریفات قانونی به مجلس ارسال شده، گفت: من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت دستگاه ها برای ارتقا وضعیت حقوق کودک

لزوم مشارکت دستگاه ها برای ارتقا وضعیت حقوق کودک