مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-23اجتماعي

زمان یخ بستن آب از ریختن آب جوش روی کنتور خودداری کنید


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ از مشترکین خود خواست از یخ زدگی لوله و کنتورهای آب پیشگیری کرده و زمان یخ بستن از ریختن آب جوش روی کنتور، - روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی ممانعت کنند.

امین شیخی زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مشترکین آب شهرستان کبودراهنگ خواستاریم در راستایعایق بندی کنتورهای آب شرب منازل خود به ویژه در این روزهایی که پیش بینی سرما و یخبندان وجود دارد، اقدامات را انجام دهند.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ در ادامه بیان کرد: با توجه به برودت و سرمای هوای پیش بینی شده، کنتورها و لوله های آب شرب را از یخ زدگی ایمن کنید.

وی عایق کردن کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور و عایق بندی لوله های آب در فضای باز ساختمان را اقداماتی دانست که شهروندان می توانند در پیشگیری از یخ زدگی لوله ها و کنتورهای منازلشان انجام دهند.

شیخی زاده مطرح کرد: شهروندان در زمان بروز یخبندان باید از اقداماتی از قبیل ریختن آب جوش روی کنتور، روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی کنتور و لوله های آب خودداری کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان یخ بستن آب از ریختن آب جوش روی کنتور خودداری کنید

زمان یخ بستن آب از ریختن آب جوش روی کنتور خودداری کنید