مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-23سياسي

تغییر وضعیت کرونا در گیلان/ رعایت دستور العمل الزامی است


استاندار گیلان با اشاره به تغییر وضعیت و رنگ شهرها از نظر کرونا در این استان، گفت: همچنان دستور العمل های باید با دقت بیشتر از سوی شهروندان رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی این استان، گفت: 14 شهر گیلان در وضعیت زرد، یک شهر آبی و شهرهای رودسر و لاهیجان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت دقیق دستور العمل های بهداشتی و توصیه مسئولان امر از شهروندان، اظهار کرد: رسانه ها به ویژه صدا و سیما می تواند در راستای فرهنگ سازی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تأثیر گذار باشند.

وی با بیان اینکه با رعایت مداوم پروتکل های بهداشتی سیر نزولی مبتلایان به عنوان و اضافه کرد: اقناع هدفمند و هوشمند افکار عمومی با رویکرد آگاهی بخشی به مردم از نقش مؤثر همکاری آنان در قطع زنجیره انتقال ویروس بسیار مهم و ضروری است.

استاندار گیلان در ادامه گفت: بر مبنای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه های دهه فجر در استان به صورت نمادین و از طریق فضای مجازی و بدون تجمعات انسانی اجرا می شود.

زارع به برخی گزارش ها مبنی بر ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد و افزود تشدید نظارت ها توسط کمیته انتظامی ستاد کرونا و برخورد با آن دسته از دفاتری که دستورالعمل های بهداشتی را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت کرونا در گیلان/ رعایت دستور العمل الزامی است

تغییر وضعیت کرونا در گیلان/ رعایت دستور العمل الزامی است