مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-23سياسي

تشریح رویکردهای تحولی مرکز پژوهش های مجلس/ 14 سامانه راه اندازی می شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از رویکردهای 14گانه مرکز پژوهش ها بازنگری آیین نامه داخلی مرکز است،گفت: در نظر داریم 14 سامانه راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش ها که با حضور رییس مجلس برگزار شد با بیان اینکه مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی، فهیم و هوشمند است که تلاش دارد علاوه بر وظایف خود در عرصه کشوری نقش آفرینی کند،گفت: این مرکز با یک ربع قرن سابقه، اعتبار قابل توجهی دارد و تلاش می کند جایگاه خود را مشخص کند.

وی با بیان اینکه ماحصل مشخص شدن جایگاه مرکز پژوهش ها، اتخاذ رویکردهای تحولی است، بیان کرد: در این مرکز اهتمام داریم با عنوان عقل متصل به مجلس نقش آفرینی کنیم و در جهت تقویت نظام فکری مجموعه حاکمیتی اثرگذار باشیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه 14 رویکرد تحولی برای این دوره مرکز پژوهش ها در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: رویکرد تخصصی اشراف مبنایی اسلامی در حوزه قانونگذاری نگاهی است که با افتتاح دفتر قم مرکز پژوهش ها تحقق پیدا می کند.

زاکانی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم ظرفیت های نخبگان در جهت قانونگذاری و نظارت تخصصی را به کار گیریم و ناظر به مرزهای خارج از کشور از ظرفیت های دانشی و انتقال آن به جبهه مقاومت اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح رویکردهای تحولی مرکز پژوهش های مجلس/ 14 سامانه راه اندازی می شود

تشریح رویکردهای تحولی مرکز پژوهش های مجلس/ 14 سامانه راه اندازی می شود