مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-23سياسي

لزوم استفاده از توانمندی های نهادهای آموزشی و پژوهشی علوم قرآنی


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در بیست و نهمین نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور گفت: در حال حاضر کمیته های کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور باید در پی احصای مواردی باشد که محیط های دانشگاهی آن را می طلبند و بیشتر به آن ها نیاز دارند.

- معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در بیست و نهمین نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور گفت: در حال حاضر کمیته های کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور باید در پی احصای مواردی باشد که محیط های دانشگاهی آن را می طلبند و بیشتر به آن ها نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامحسین رحیمی؛ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس کارگروه توسعه پژوهش علوم قرآنی در بیست و نهمین نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور تاکید کرد: در راستای اعتلای پژوهش و آموزش علوم قرآنی می توان از توانمندی های نهادهای آموزشی و پژوهشی علوم قرآنی در کشور استفاده کرد.

در این نشست که صبح امروز (شنبه) با حضور دکتر غلامی و معاونان این وزارت در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، رحیمی با بیان اینکه هم اکنون 50 دانشگاه و مرکز پژوهشی، 30 انجمن علمی و 30 مجله علمی پژوهشی در زمینه علوم قرآنی فعالیت می کنند، اظهار کرد: در حوزه علوم قرآنی تاکنون کارهای تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از توانمندی های نهادهای آموزشی و پژوهشی علوم قرآنی

لزوم استفاده از توانمندی های نهادهای آموزشی و پژوهشی علوم قرآنی