مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-23سياسي

نمره گروه های جهادی در مقابله با کرونا 20 است


مسئول بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه کارهای جهادی مصداق حدیث نبوی «کونوا دعاه النّاس بغیر السنتکم» است، گفت: در دوران شیوع کرونا خیلی ها در خدمت رسانی به مردم مردود شدند اما گروه های جهادی نمره 20 گرفتند و کمبودها را پوشش دادند.

- ایسنا/فارس مسئول بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه کارهای جهادی مصداق حدیث نبوی کونوا دعاه النّاس بغیر السنتکم است، گفت: در دوران شیوع کرونا خیلی ها در خدمت رسانی به مردم مردود شدند اما گروه های جهادی نمره 20 گرفتند و کمبودها را پوشش دادند.

سرهنگ پاسدار، اسماعیل قزل سفلی شنبه 4 بهمن در جلسه با گروه های جهادی شهرستان فیروزآباد در استان فارس، با بیان اینکه در کشورهای مدعی غربی، فروشگاه ها غارت شد، راهزنی کردند و در خرید اسلحه از هم سبقت می گرفتند، گفت: در ایران اسلامی مسابقه خدمت رسانی در دوران کرونا شکل گرفت و طلایه دار این حرکت عظیم گروه های جهادی بودند.

قزل سفلی با اشاره به این که اقدامات اثرگذار گروه های جهادی و جهادگران باید دیده شود و بسیج سازندگی برای آن برنامه دارد، اضافه کرد: امروز در استان فارس و با طلایه داری گروه های جهادی بیش از میلیون بسته معیشتی از ابتدای کرونا پخش شده است و میدان دار اصلی آن گروه های جهادی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره گروه های جهادی در مقابله با کرونا 20 است

نمره گروه های جهادی در مقابله با کرونا 20 است