مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-23سياسي

اولین کنگره تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر یزد برگزار می‎شود


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری اولین کنگره تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر استان همزمان با وفات حضرت ام البنین(س) خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری اولین کنگره تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر استان همزمان با وفات حضرت ام البنین(س) خبر داد.

حجت الاسلام عباس زارع امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش خطرات و توطئه ها علیه کشورمان، بر لزوم ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: رسالت امروز بنیاد شهید و رسانه ها در بیان ایثارگری شهدا و جانبازان بسیار سخت تر شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت برگزاری برگذاشت یاد و خاطره شهدا مبنی بر این که کمتر از خود شهادت نیست، عنوان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بیان ایثارگری آنها همانند نمازهای یومیه امری واجب است و هر کسی باید در قبال کوتاهی خود در این زمینه به درگاه حق پاسخگو باشد.

وی اظهار کرد: امروز باید جوانان و نسل جدید کشورمان را با واقعیت های دوران دفاع مقدس و سختی هایی که دشمنان در این دوران بر ملت ما تحمیل کردند، آشنا کنیم تا بدانند برخلاف ساده اندیشی برخی افراد نسبت به توافق با دشمن، نظام سلطه جز به کسب منفعت به چیز دیگری نمی اندیشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنگره تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر یزد برگزار می‎شود

اولین کنگره تجلیل از بانوان شهید و ایثارگر یزد برگزار می‎شود