مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-23دانش

خوش استعداد های کج سلیقه / شماره 24 نشریه دانشجویی «کاری نو» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا، شماره بیست و چهارم نشریه دانشجویی کاری نو منتشر شد.

در این شماره از نشریه اجتماعی و دانشجویی کاری نو با مدیر مسئولی، - خوش استعداد های کج سلیقه / شماره 24 نشریه دانشجویی کاری نو منتشر شد به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا، شماره بیست و چهارم نشریه دانشجویی کاری نو منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا، شماره بیست و چهارم نشریه دانشجویی کاری نو منتشر شد.

در این شماره از نشریه اجتماعی و دانشجویی کاری نو با مدیر مسئولی، محمد راسخی و سردبیری، امیرحسین رحیمی، به بررسی مسائلی چون، نسبت دانشگاه و فرهنگ درا ندیشها مام و رهبری، تحلیلی بر اشتباهات اصحاب موسیقی و نگاهی بر حملات تروریستیِ سال های اخیر و پاسخ جمهوری اسلامی به آنها، با عنوان انتقام های گذشته؛ انتقام های پیش رو پرداخته است.

لزوم آسیب شناسی ساختارهای امنیتی برای محافظت از دانشمندان به دلیل ترور پدر هسته ای ایران، شهید دکتر محسن فخری زاده، در این شماره بررسی شده است.

برای مشاهده این نشریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش استعداد های کج سلیقه / شماره 24 نشریه دانشجویی «کاری نو» منتشر شد

خوش استعداد های کج سلیقه / شماره 24 نشریه دانشجویی «کاری نو» منتشر شد