مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-23اقتصادي

استقرار نسخه نویسی الکترونیک تا پایان سال


مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: پیش بینی ما این است که قسمت عمده ای از کار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی تا پایان امسال، انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسینی، افزود: در راستای الزام به اجرای تکالیف مقرر در بند (ج) تبصره 17 قانون بودجه سال 1399 مبتنی بر جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه و ارتقا سطح خدمات و گسترش دولت الکترونیک و با عنایت به برنامه عملیاتی اداره کل با عنوان استقرار نسخه نویسی الکترونیک در 80 درصد پزشکان طرف قرارداد و استقرار نسخه پیچی الکترونیک در 100 درصد مراکز طرف قرارداد این اداره کل به طور مستمر در اجرای طرح اهتمام لازم را دارد.

وی ادامه داد: با بیان اینکه در قانون برنامه ششم توسعه صراحتاً به بحث نسخه نویسی الکترونیک و پرونده الکترونیک سلامت بیماران اشاره شده است، اضافه کرد: این موضوعات تکالیف قانونی هستند که باید انجام دهیم.

انصافاً در این زمینه اقدامات خوبی هم با توجه به محدودیت هایی که در کشور وجود داشته، در سال های اخیر در وزارت بهداشت، سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی انجام شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران، با بیان اینکه با این اقدام بیماران اولین سود را می برند، ادامه داد: وقتی تمام اطلاعات بیماران وجود داشته باشد، پزشکان بهتر می توانند تصمیم بگیرند که سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نسخه نویسی الکترونیک تا پایان سال

استقرار نسخه نویسی الکترونیک تا پایان سال