مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-23ورزشي

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در طول تاریخ هیچ گاه به شهر اراک سفر نکرده و برای اولین بار است که شهر اراک و حتی استان مرکزی میزبان پرسپولیس است چرا که هیچ تیمی از شهر اراک در سطح اول فوتبال ایران نبوده و پرسپولیس نه تنها در لیگ های مختلف .

- پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ حیات خود پا به شهر اراک خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در طول تاریخ هیچ گاه به شهر اراک سفر نکرده و برای اولین بار است که شهر اراک و حتی استان مرکزی میزبان پرسپولیس است چرا که هیچ تیمی از شهر اراک در سطح اول فوتبال ایران نبوده و پرسپولیس نه تنها در لیگ های مختلف با تیم های اراکی بازی نکرده بلکه در جام حذفی هم هیچ بازی را در شهر اراک برگزار نکرده است.

پرسپولیس اگرچه در دهه 60 و در زمان حضور علی پروین دیدار های گوناگونی را در شهر های مختلف ایران برگزار کرد، اما در آن مقطع هم هیچ وقت به اراک نرفت و تیمی در این شهر مقابل پرسپولیس بازی نکرده است.

در تمام سال های گذشته تیم های زیادی به عنوان نماینده اراک در مسابقات لیگ جام حذفی به میدان رفته اند.

تیم هایی نظیر پاس، آلومینیوم، شنسا، شهرداری و صنایع در مقطع های مختلف با حضور چهره های بزرگی، چون نصرالله عبداللهی، حسین گازرانی، منصور پورحیدری، فراز کمالوند، نادر دست نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می کند

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به اراک سفر می کند