مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-23پزشكي

ثبت روزانه 130 هزار نسخه الکترونیک در تامین اجتماعی


مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: روزانه 130 هزار نسخه به صورت الکترونیک تنها در سازمان تامین اجتماعی ثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام غفاری، افزود: هماهنگی سازمان های بیمه گر در اجرای نسخه نویسی الکترونیک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این هماهنگی به نظام سلامت برای پیشبرد اهداف و برنامه ها کمک قابل توجهی می کند.

وقتی هر سازمان بیمه گری با سازوکار متفاوت و مخصوص به خودش وارد عرصه اجرا شود، مشکلاتی را در اجرا برای پزشک، داروخانه و مراکز طرف قرارداد ایجاد می کند به همین دلیل هماهنگی بیمه ها، اجرا را برای نظام سلامت و مخاطبان راحت تر می کند.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: طبیعتاً این هماهنگی به دبیرخانه شورای عالی بیمه منتقل شده و در آنجا تبلور عینی پیدا می کند و در این صورت وزارت بهداشت به جای اینکه با تک تک بیمه ها مذاکره کند، همکاری بهتری برای انجام راهکارهای اجرایی با بیمه ها خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه روزانه 130 هزار نسخه به صورت الکترونیک تنها در سازمان تأمین اجتماعی ثبت می شود، گفت: نبود کدینگ بر اساس استاندارد کشوری یکی از مشکلات اجرای این طرح بود که اخیراً وزارت بهداشت این موضوع را ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روزانه 130 هزار نسخه الکترونیک در تامین اجتماعی

ثبت روزانه 130 هزار نسخه الکترونیک در تامین اجتماعی