مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-23اقتصادي

اعضای هیئت علمی برای نخستین بار تسهیلات ودیعه مسکن می گیرند


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اعضای هیئت علمی برای نخستین بار تسهیلات رهن و ودیعه مسکن می گیرند، - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اعضای هیئت علمی برای نخستین بار تسهیلات رهن و ودیعه مسکن می گیرند، گفت: تسهیلات خرید و ساخت مسکن این اعضا طی 2 سال گذشته، 2 مرحله افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور، با اعلام این خبر اظهار داشت: تسهیلات ذکر شده طی 2 سال گذشته از یک میلیارد ریال به پنج میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به جلسه 23 دی ماه شورای پول و اعتبار، درخصوص ابلاغ سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه ها بیان داشت: در این جلسه مقرر شد تسهیلات خرید یا ساخت مسکن این اعضا از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به پنج میلیارد ریال با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار و بازپرداخت حداکثر 20 سال افزایش یابد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تصریح کرد: همچنین این شورا (پول و اعتبار) درخصوص ودیعه مسکن نیز با پرداخت تسهیلات ذکر شده به میزان 2 میلیارد ریال با نرخ مصوب شورا و بازپرداخت پنج ساله موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت علمی برای نخستین بار تسهیلات ودیعه مسکن می گیرند

اعضای هیئت علمی برای نخستین بار تسهیلات ودیعه مسکن می گیرند