مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-23سياسي

90 منبع برای تامین واکسن داریم/ با این وجود عاقلانه است آن را از دشمن بخریم؟


رییس دانشگاه بقیه الله با بیان اینکه ما الان منابع زیادی برای تامین واکسن داریم، گفت: وقتی به 90 منبع برای تامین واکسن دسترسی داریم آیا عاقلانه است که از کشوری تهیه کنیم که با ما دشمنی می کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه بقیه الله در وبینار انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که با موضع دوگانه تحریم دارویی و تقدیم واکسن و با عنوان بحث واکسن علمی یا سیاسی؟! برگزار شد، گفت: در بحث خرید واکسن ما باید مجموعه ای از معادلات سیاسی و رفتارهای کشورهای متخاصم و صلاح ملت خودمان را در نظر بگیریم که این واکسن را خریداری کنیم و یا بسازیم.

این اختیاری است که کشور ما دارد و اگر در این زمینه انتقاداتی هست آن شخص یا آگاهی ندارد یا واقعا سابقه کشور ما در گذشته را نمی داند.

ابوالقاسمی با تشبیه تحریم ایران در سال های اول و دوم جنگ به دوران شعب ابی طالب خاطرنشان کرد: هرگاه چیزی را خودمان می توانستیم تهیه کنیم آنگاه می گفتند ما برایتان تهیه می کنیم! وی همچنین مثالی از دوران مسئولیت خود در سازمان انتقال خون زد و گفت: بنده به خاطر دارم یک وقتی می خواستیم دستگاهی که به پلاکت پرتو می دهد و فرآورده های خونی را برای استفاده آماده می کرد، تهیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 منبع برای تامین واکسن داریم/ با این وجود عاقلانه است آن را از دشمن بخریم؟

90 منبع برای تامین واکسن داریم/ با این وجود عاقلانه است آن را از دشمن بخریم؟