مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-23اقتصادي

موز گران، گرانتر شد


رییس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد علت افزایش سرسام آور موز در بازار میوه را انجام نشدن واردات این میوه ی وارداتی علی رغم وجود تقاضا ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد علت افزایش سرسام آور موز در بازار میوه را انجام نشدن واردات این میوه ی وارداتی علی رغم وجود تقاضا ذکر کرد.

محمدحسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد افزایش عجیب قیمت موز در بازار میوه اظهار کرد: از آنجایی که موز از میوه های وارداتی است و این روزها شاهد انجام نشدن واردات آن با وجود تقاضای بازار هستیم، افزایش قیمت این میوه در بازار زیاد بوده است.

وی قیمت کنونی هر کیلو موز در بازار میادین میوه و تره بار 40 هزار تومان بیان کرد و افزود: البته موز هندی با قیمت پایین تری در بازار عرضه می شود و هر کیلو از آن 34 هزار تومان است.

مشرف در مورد قیمت دیگر اقلام بازار میوه نیز گفت: قیمت خیار سبز از هفته گذشته پایین تر آمده و از 12 هزار تومان به 10 هزار تومان کاهش یافته است و هم اکنون مشکلی در مورد تامین این صیفی در بازار وجود ندارد.

وی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی نیز از 2500 تا 6500 تومان، سیب زمینی نو وارداتی از جیرفت 2500 تا 4000 تومان و سیب زمینی کهنه نیز از 2000 تا 3100 تومان در بازار عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موز گران، گرانتر شد

موز گران، گرانتر شد