مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-23سياسي

روند افزایشی بستری ها و بیماران سرپایی کرونا در استان سمنان


افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری کرونا نگران کننده است و استمرار این روند نشان گر خیز بعدی کرونا در استان است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری کرونا نگران کننده است و استمرار این روند نشان گر خیز بعدی کرونا در استان است.

علیرضا آشناگر 4 بهمن ماه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا گزارشی در رابطه با وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استانهای مختلف کشور ارائه شد بر اساس گزارش اعلام شده ، خوشبختانه استان سمنان ، کماکان در وضعیت با ثبات است.

وی ادامه دادع: با همکاری بسیار خوب مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و سایر دست اندرکاران مقابله با کرونا، استان سمنان هم از نظر نرخ ابتلا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا روند دارای شیب نزولی است .

آشناگر همچنین با اشاره به افزایش میزان بستری و بیماران سرپایی کرونا در استان سمنان طی چند روز گذشته این موضوع را نگران کننده دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه در چند روز آینده این روند استمرار داشته باشد نشان گر خیز بعدی کرونا در استان سمنان سمنان خواهد بود لذا لازم است اقشار مختلف مردم از هم اینک مراقبت های لازم را به انجام رسانده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی بستری ها و بیماران سرپایی کرونا در استان سمنان

روند افزایشی بستری ها و بیماران سرپایی کرونا در استان سمنان