مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-23اجتماعي

آتش صاعقه برجان معلمان مدارسِ کانکسی/جهادی ها بازهم پیش قدم شدند


در پی آتش سوزی یک مدرسه کانکسی در سردشت دزفول و مصدومیت 6 نفر از معلمین و دانش آموزان منطقه وزیر آموزش و پرورش مدیرکل این سازمان در خوزستان را مامور پیگیری نمود و گروه های جهادی اقدام به ساخت مدرسه در این منطقه نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، شامگاه دوشنبه 29 بهمن ماه بود که براثر اصابت صاعقه به کانکس معلمان در منطقه کنگلستان سردشت دزفول، آتش سوزی رخ داد که باعث مصدومیت سه تن از معلمان مستقر در کانکس و سه فرد دیگر از اهالی که برای کمک و نجات معلمان آمده بودند، شد.

پس از پیگیری های خبرنگار فارس مطلع شدیم که مصدومین به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز منتقل شدند و یکی از معلمین با قریب به 80 درصد سوختگی در وضعیتی وخیم به سر می برد اما وضعیت عمومی دیگر مصدومان با درصد سوختگی کمتر مساعد و رضایت بخش اعلام گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نماینده ویژه وزیر برای پیگیری است   محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز که شامگاه چهارشنبه با هدف افتتاح پروژه های آموزشی وارد خوزستان شده بود در حاشیه یکی از جلسات خود به موضوع مصدومیت معلمان دزفول پرداخت و اظهار کرد: این حادثه با قید فوریت مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار بگیرد و تمام تلاش ما این است که امکانات لازم پزشکی و درمانی برای این عزیزان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش صاعقه برجان معلمان مدارسِ کانکسی/جهادی ها بازهم پیش قدم شدند

آتش صاعقه برجان معلمان مدارسِ کانکسی/جهادی ها بازهم پیش قدم شدند