مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23دانش

مصوبه سهمیه بهیاران در کنکور سراسری ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه سهمیه بهیاران که در جلسه 140 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مورخ 18‏/9‏/1399 به تصویب رسید را ابلاغ کرد.

- به منظور تسهیل پذیرش و ادامه تحصیل دارندگان دیپلم بهیاری و برقراری عدالت آموزشی در رقابت با سایر داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه ها، اختصاص حداکثر 5 % از ظرفیت هریک از رشته محل های پرستاری به بهیاران واجد شرایط، دارای حداقل سه سال سابقه کار مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدت 5 سال در جلسه 140 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مورخ 18‏/9‏/1399 و بنا به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به تصویب رسید.

حد نصاب نمره لازم برای پذیرش داوطلبان در هریک از کد رشته محل های پرستاری، کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در پذیرش آزاد آن کد رشته محل خواهد بود.

تبصره 1‏- دستورالعمل اجرایی لازم توسط شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تصویب خواهد رسید.

تبصره 2‏- در صورت وقوع تغییرات اساسی مرتبط قبل از اتمام 5 سال، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است پیشنهادات لازم را به منظور بررسی و بازنگری در مصوبه به ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گزارش نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه سهمیه بهیاران در کنکور سراسری ابلاغ شد

مصوبه سهمیه بهیاران در کنکور سراسری ابلاغ شد