مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-23اجتماعي

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 18 برابر حد مجاز رسید


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته و در نتیجه نفوذ توده عظیم گردوغبار به استان بیشینه میانگین ساعتی غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان به 2726 میکروگرم بر مترمکعب معادل 17.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته و در نتیجه نفوذ توده عظیم گردوغبار به استان بیشینه میانگین ساعتی غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان به 2726 میکروگرم بر مترمکعب معادل 17.

8 برابر حد مجاز رسید.

محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا افزود: وزش باد شدید و گردوخاک از دو روز اخیر در زاهدان شروع شد و در 24 ساعت گذشته به اوج خود رسید به طوریکه بیشینه میانگین ساعتی غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان را به 2726 میکروگرم بر مترمکعب معادل 17.

8 برابر حد مجاز رساند.

وی افزود: گردوغبار گسترده ای که از مناق مرکزی کشور به استان نفوذ کرد، سهم قابل توجهی در آلاینگی ایجاد شده در زاهدان داشته است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی تصاویر ماهواره، این گردوغبار علاوه بر زاهدان، حدود 20 شهر و بیش از 1000 روستای استان را در برگرفت و شرایط کیفی هوا را از حالت سالم خارج کرد.

حیدری اضافه کرد: در حال حاضر سرمای هوا و یخبندان شبانه مهمترین پدیده جوی استان است به طوریکه فقط در 48 ساعت گذشته کمینه دمای زاهدان 17 درجه سلسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 18 برابر حد مجاز رسید

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 18 برابر حد مجاز رسید