مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-23سياسي

معاون جدید فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد


معاون جدید فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی و منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در حکمی حجت الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی شیخ شبانی را به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان منصوب کرد.

در بخشی از حکم معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آمده است: انقلاب اسلامی حاصل بازخوانی اسلام با رویکرد سیاسی و اجتماعی بوده که از منبع اندیشه ناب امام خمینی (ره) جامعه ایران را سیراب نمود.

نسلِ آماده برای تعالی در بستر انقلاب اسلامی، مسیر کمال و سعادت خویش را در سنگرهای دفاع از اسلام و انقلاب طی نموده و بهای عطش این کمال و تعالی اجتماعی را با خون خویش پرداخت نمود.

اکنون من، شما و دیگر مسئولان نظام اسلامی، میراث دار آن زحمات و در صورت عمل به وظیفه دینی، امتداد شجره طیبه ای خواهیم بود که با نفس پاک امام راحل غرس و با اندیشه اسلام ناب، بارور شد؛ بی شک اسلام لیبرال و اسلام متحجرین عافیت طلب، آفت مسیر اسلام ناب و انقلابی گری است.

استحکام و استواری انقلاب اسلامی و خوشه چینی از این رخداد پرثمر و بسط ارزش های آن در سرتاسر عالم، مستلزم فهم نظریه نظام انقلابی، تبیین و تبلیغ آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

معاون جدید فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد