مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-23اقتصادي

طرز تهیه برگر سینه مرغ


ایتدا سینه مرغ را به همراه ران مرغ که از قبل تمیز کردید و چربی اضافه آن را گرفتید و خوب شسته اید داخل غذاساز یا چرخ گوشت ریخته و خوب له کنید.

مرحله دوم : مخلوط کردن مواد مرغ له شده را به همراه تمام ادویه ها و سس خردل و کچاپ و جعفری و پیاز و سیر آرد و پنیر داخل غذاساز ریخته و دستگاه را روشن کنید و تا جایی ادامه دهید تا مایه یکدستی حاصل شود در حین کار دستگاه را خاموش کنید و مواد را با قاشق هم بزنید تا کاملا مرغ با ادویه ها و سس مزه دار شود.

مرحله سوم : استراحت کردن برگر سینه مرغ وقتی مایه برگر حاضر شد به اندازه نان همبرگر مورد نظر از مواد بردارید و داخل یک کیسه فریرز به صورت گرد و به قطر 1.

5 سانت باز کنید و یا می توانید برای سهولت در کار از قالب های همبرگر زن استفاده کنید هر کدام از برگر ها را که حاضر کردید داخل یخچال به مدت 1 ساعت بگذارید تا کمی منسجم شود.

مرحله چهارم : سرخ کردن برگر سینه مرغ داخل یک تابه گریل را با کمی روغن چرب کنید سپس برگر ها را از یخچال بیرون بیاورید و داخل تابه هر دو طرف را به خوبی سرخ کنید و داخل نان همبرگر به همراه کاهو خیارشور گوجه قرار دهید و با سس تاتار سرو کنید.

نکات کلیدی در تهیه برگر سینه مرغ زمانی که برگر سینه مرغ را به تابه اضافه می کنید با تابه کاملا داغ شده باشد و در حین پخت حتما روی شعله متوسط قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه برگر سینه مرغ

طرز تهیه برگر سینه مرغ