مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-23بين الملل

شکایت دادستان کل آمریکا از دولت بایدن از بابت فرمان توقف استرداد مهاجران


دادستان کل تگزاس آمریکا از دولت جو بایدن در یک دادگاه ناحیه ای فدرال از بابت متوقف کردن 100 روزه استرداد مهاجران غیرمجاز شکایت کرده و خواستار یک دستور محدودکننده موقت شده است.

- دادستان کل تگزاس آمریکا از دولت جو بایدن در یک دادگاه ناحیه ای فدرال از بابت متوقف کردن 100 روزه استرداد مهاجران غیرمجاز شکایت کرده و خواستار یک دستور محدودکننده موقت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه آکسیوس، این توقف از روز جمعه اجرایی و موقتا باعث متوقف شدن اجرای بخش عمده اعمال قوانین مهاجرتی در آمریکا شده است.

کن پاکستون، دادستان کل فدرال تگزاس در این شکایت مدعی است این اقدام ناقض قانون اساسی، قوانین فدرال اداری و مهاجرت، و توافق قراردادی بین تگزاس و وزارت امنیت داخلی آمریکا است.

لئون فرسکو، یک وکیل مهاجرت، به آکسیوس گفت که این شکایت احتمالا در برقرار کردن مجدد استردادها به طور کامل شکست می خورد زیرا یک قاضی نمی تواند سازمان مجری قوانین مهاجرت و گمرک را مجبور به حذف یک شخص خاص کند.

این شاخه اجرایی دارای اختیارات گسترده بر اجرای قوانین مهاجرت بوده و هم در دولت اوباما و هم در دولت ترامپ به همین شکل تلقی شده است.

وزارت امنیت داخلی آمریکا در اعلامیه مربوط به اعمال این توقف موقت در روز چهارشنبه گفت، این توقف استردادها به این وزارتخانه اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت دادستان کل آمریکا از دولت بایدن از بابت فرمان توقف استرداد مهاجران

شکایت دادستان کل آمریکا از دولت بایدن از بابت فرمان توقف استرداد مهاجران