مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-23سياسي

خیز ملایم آمار کرونا در کرمانشاه/ استاندار: احتمال بازگشت محدودیت ها وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که امروز به ریاست رییس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، به روند افزایشی تعداد بستری های استان اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه آمار بستری ها از 130 نفر به 170 نفر رسیده است و در اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می شود و علاوه بر جان مردم، متاسفانه مشکلات معیشتی هم ایجاد می شود.

وی افزود: در هفته های گذشته بارها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کنند زیرا عملا سیر نزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری ها رو به افزایش است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استان ها پیش بینی کرده است، خاطرنشان کرد: این روند جدید در رده های سنی پایین علایم داشته و بیمار بستری می شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میرها مانند کشورهای اروپایی می شود.

بازوند در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده تر برای مبارزه با کرونا تاکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت توصیه های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئن باشید تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ملایم آمار کرونا در کرمانشاه/ استاندار: احتمال بازگشت محدودیت ها وجود دارد

خیز ملایم آمار کرونا در کرمانشاه/ استاندار: احتمال بازگشت محدودیت ها وجود دارد