مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-23اقتصادي

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟


تاب راحتی یا صندلی تابی که اصطلاحاً به آن تاب ریلکسی گفته می شود به صورت سبد وصندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشد و در مدل های یک و دونفره با تنوع رنگ و مدل دلخواه تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیتاب راحتی ویلامبل امروزه در همه جای آپارتمان همچون حال و پذیرایی، اتاق خواب، تراس و بالکن، روف گاردن، پشت بام و در ویلا و باغ، تالار، رستوران، آتلیه ها قابل استفاده بوده و از آنجا که تاب ریلکسی در دو نوع جنس بافت کنفی یا ابریشمی و مواد پی اتیلن آنتیUV تولید می شوند شما قادر هستید که تاب ریلکسی کنفی یا ابریشمی را در فضای داخل و تاب ریلکسی بافته شده با مواد پلی اتیلن را در محیط و فضای باز استفاده نمایید.

تاب ریلکسی قابل استفاده در فضای داخل و بیرون ویژگی تاب راحتی و ریلکسی بافته شده با مواد پلی اتیلن شستشو آسان و مقاوم به اشعه نور خورشید و نسبت به بارش برف و باران مقاوم می باشد.

به یاد داشته باشید که در نگهداری محصولات فضای باز نهایت دقت را به خرج داده و کوشا باشید.

از مزیت تاب های ریلکسی ویلامبل انتخاب رنگ بدنه بوده که اکثراً 4 رنگ مشکی، قهوه ای، نسکافه ای و سفید و… از رنگ های اصلی و پرفروش بوده و شما در انتخاب رنگ پارچه تشک و کوسن مبل ریلکسی خود از بین بیش از 10 رنگ پارچه مبلی می توانید دست به انتخاب بزنید و در حقیقت شما رنگ پایه، سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟