مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-23سياسي

42 ویژه برنامه همزمان با سالروز ورود امام در گیلان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تشریح برنامه های 12 بهمن ماه در این استان، گفت: 42 ویژه برنامه همزمان با سالروز ورود امام خمینی در گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست هماهنگی مراسم یوم الله 12 بهمن دهه فجر را عید بزرگ ایرانیان توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی تحولات بزرگی در تاریخ معاصر جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه پدیداری و پایداری انقلاب اسلامی همه قدرت های استکباری جهان را به وحشت انداخته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تئوری های غربی و شرقی قابل تفسیر نیست و نظام سلطه از عظمت و اقتدار این انقلاب شگفت زده شده است.

حجت الاسلام اشجری، ویژگی های انقلاب اسلامی را بی نظیر دانست و گفت: این ویژگی ها، انقلاب اسلامی ایران را از همه انقلاب های جهان متمایز و ممتاز کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نخستین ویژگی انقلاب اسلامی وجود یک مرجع دینی است، افزود: رهبری دینی با حمایت مردم، قاطعانه این انقلاب بزرگ را به پیروزی رساند.

وی احیای ارزش های معنوی و اخلاقی، مخالفت با قدرت های ظالم و فاسد و بیداری اسلامی در سطح دنیا را از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: کسب استقلال کامل در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 ویژه برنامه همزمان با سالروز ورود امام در گیلان برگزار می شود

42 ویژه برنامه همزمان با سالروز ورود امام در گیلان برگزار می شود