مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-23اقتصادي

هرمزگان نیازمند مرکز تخصصی تحقیقات مرکبات/ باید تولید قفس ماهی را در داخل بومی کنیم


احمد مرادی در نشست با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در اکثر روستاها مردم ده ها سال است مشغول کشاورزی و زندگی هستند اما چند سالی است که نگرانی هایی برای آنها ایجاد شده که این زمین ها اراضی ملی است و روستاییان هم نمی توانند مدرک قابل قبولی برای اثبات مالکیت شان ارائه نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع است زیرا طبق اعلام بانک مربوطه تا سال 97 هیچ مشکلی درخصوص تخصیص ارز دولتی برای وارد کردن تجهیزات وجود نداشته است.

وقتی ما پیچیده ترین صنایع دفاعی و موشک ها را در داخل کشور تولید می کنیم نباید تولید قفس پرورش ماهی کار سختی باشد.

  نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: سرمایه گذاران پرورش میگو در قشم به اعتبار مجوز وزارت جهادکشاورزی تمام زندگی خود را به وجه نقد تبدیل کردند تا در قشم پرورش میگو راه اندازی کنند اما رییس سازمان امور اراضی کشور براحتی پشت سرمایه گذاران را خالی کرد و آنها را در برابر تصمیمات سازمان منطقه آزاد قشم تنها گذاشت تا این سازمان به بهانه های مختلف زندگی سرمایه گذاران را نابود سازد.

  احمد مرادی درخصوص مشکلات تامین آب شرب کشاورزی گفت: دولت در برخی مناطق هر مترکعب آب را از آبشرینکن ها 12 هزار تومان خریداری می کند در حالی که در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان نیازمند مرکز تخصصی تحقیقات مرکبات/ باید تولید قفس ماهی را در داخل بومی کنیم

هرمزگان نیازمند مرکز تخصصی تحقیقات مرکبات/ باید تولید قفس ماهی را در داخل بومی کنیم