مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-23بين الملل

هزینه 20 میلیون دلاری آمریکا برای تامین امنیت منطقه سبز عراق


سفارت آمریکا در بغداد امروز (شنبه) از تخصیص نزدیک به 20 میلیون دلار برای حمایت از دولت عراق در تامین امنیت منطقه سبز خبر داد.

- سفارت آمریکا در بغداد امروز (شنبه) از تخصیص نزدیک به 20 میلیون دلار برای حمایت از دولت عراق در تامین امنیت منطقه سبز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، این سفارت خانه در بیانیه ای اعلام کرد، این حمایت واشنگتن شامل تامین بودجه ارسال تیمی از مهندسان عمران برای انجام یک بررسی جامع از نقاط فعلی ورود به منطقه بین المللی و تدوین طرح هایی برای ورودی های جدید است.

طبق بیانیه سفارت، سرتیپ جان تایکرت، مسوول ارشد امور دفاع در سفارت ایالات متحده گزارش نهایی تیم ارزیابی را درباره این موضوع به سرلشکر حامد مهدی الزهیری، فرمانده تیپ ویژه مسئول امنیت منطقه بین المللی ارائه داد و این اقدام یک دستاورد مهم برای تایید پروژه همکاری است که در حال حاضر برای تقویت امنیت این منطقه در بغداد و نیز تامین امنیت مقر دولت عراق در حال انجام است.

تعدادی از سفارتخانه های خارجی و دفاتر نهادهای بین المللی و ساختمان های مهم حکومت عراق در منطقه سبز بغداد واقع است.

نیروهای اشغالگر آمریکایی از 2003 میلادی در عراق مستقر هستند که بزرگترین پایگاه آنها عین الاسد در استان الانبار در غرب این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 20 میلیون دلاری آمریکا برای تامین امنیت منطقه سبز عراق

هزینه 20 میلیون دلاری آمریکا برای تامین امنیت منطقه سبز عراق