مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-23سياسي

همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» در کراچی برگزار می شود


همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار می شود.

- همایش انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن در کراچی برگزار می شود همایش انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانم فاضلی، استاد و رییس حوزه علمیه بانوان جامعهالزهرا(س) و حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی صادقی با حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی با بهرام کیان، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ کشورمان دیدار کردند.

کیان با اشاره به همکاری های دینی و فرهنگی حوزه علمیه خواهران جامعهالزهرا(س) و خانه فرهنگ ایران در کراچی و مشارکت در برگزاری مراسم ها و کارگاه های آموزشی ویژه بانوان گفت: با عنایت به اینکه امسال روز میلاد حضرت زهرا(س) مقارن شده با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر داریم همایشی را با عنوان انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن برگزار کنیم.

وابسته فرهنگی کشورمان در کراچی افزود: نمایندگی فرهنگی علیرغم اطلاع از علاقه مندی و اشتیاق مخاطبان پاکستانی برای حضور در این برنامه، با در نظر گرفتن ظرفیت سالن همایش و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بالاجبار پذیرای تعداد کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» در کراچی برگزار می شود

همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» در کراچی برگزار می شود