مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-23اقتصادي

انطباق برنامه های گردشگری نوروز 1400 کیش بادستورات ستادملی کرونا


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه های گردشگری نوروز 1400 به نوعی تدوین شده که با اعلام شرایط جدید از سوی ستاد ملی کرونا، روش های ایمن برای پذیرایی از گردشگران به کارگرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرکشور امکان بروز موقعیت های مختلف در ماه های انتهایی سال و تعطیلات نوروز پیش بینی می شودگفت: ستاد نوروزی برنامه های انعطاف پذیر خود را به گونه ای تدوین می کند که در هنگام تغییر وضعیت و اعلام شرایط جدید از سوی ستاد ملی کرونا، روش های جایگزینی را برای پذیرایی ایمن از گردشگران بکار گیرد.

رییس ستاد نوروزی کیش باتقدیراز تلاش همه جانبه مجموعه کادر درمان و حوزه سلامت، بخشهای مختلف سازمان منطقه آزاد کیش، ستاد کرونا، ستاد بحران، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در مقابله موفق باکرونا تاکید کرد: اعمال محدودیت های گسترده از جمله توقف یک ماهه پروازها و ورود گردشگر در بهار 99 و تعامل همدلانه و نظارت های دقیق و سختگیرانه همه بخش ها، اقدامات آینده نگرانه ای بود که سبب شد امروز جزیره کیش به مدد وضعیت مناسب خود بتواند میزبان شمارگسترده ای از هموطنانی باشد که جزیره کیش را به عنوان مقصد مطلوب گردشگری انتخاب کرده اند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه تعطیل کردن کسب و کار ها هنر نیست تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا درسایه رعایت کامل ضوابط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انطباق برنامه های گردشگری نوروز 1400 کیش بادستورات ستادملی کرونا

انطباق برنامه های گردشگری نوروز 1400 کیش بادستورات ستادملی کرونا