مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-23ورزشي

تردد از رشت به شهرستان های با وضعیت «زرد» نیاز به مجوز ندارد


فرماندار رشت با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان رشت از نارنجی به زرد، گفت: تردد به شهرستان ها و استان های زرد، نیازی به دریافت مجوز تردد ندارد.

- تردد از رشت به شهرستان های با وضعیت زرد نیاز به مجوز ندارد ایسنا/گیلان فرماندار رشت با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان رشت از نارنجی به زرد، گفت: تردد به شهرستان ها و استان های زرد، نیازی به دریافت مجوز تردد ندارد.

علی فتح اللهی در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان رشت به وضعیت زرد کرونایی، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تردد بین شهرستان های با وضعیت زرد بلامانع است و نیازی به دریافت برگه تردد ندارد.

وی با بیان اینکه با این تغییر وضعیت، تردد در بین اکثر شهرستان های استان گیلان بلامانع است، افزود: با توجه به اینکه دو شهرستان لاهیجان و رودسر همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند، ورود و خروج به این شهرستان ها، همچنان با دردست داشتن مجوز تردد امکان پذیر است.

فرماندار رشت در خصوص صدور برگه تردد برای سفرهای خارج از استان، اضافه کرد: جهت سفر به استان هایی مانند تهران که در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، نیز نیازی به صدور مجوز تردد نیست و فرمانداری تنها برای سفر به مناطق نارنجی مانند استان مازندران، برگه تردد صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد از رشت به شهرستان های با وضعیت «زرد» نیاز به مجوز ندارد

تردد از رشت به شهرستان های با وضعیت «زرد» نیاز به مجوز ندارد