مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-23سياسي

فضای مذهبی یزد در گردشگری مدنظر باشد/خانه آیت الله فقیه خراسانی مرمت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یزد استانی مذهبی و مشهور به دارالعباده، دارالعلم و حسینیه ایران است بر همین اساس باید فضای مذهبی این استان در گردشگری مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعداد زیادی گردشگر خارجی و داخلی به یزد سفر کنند و از نزدیک به تماشای عزاداری ها بپردازند، افزود: خوشبختانه گردشگران خارجی اغلب رعایت فضای مذهبی یزد را می کنند و حجاب و شئون اسلامی را رعایت می کنند اما در مواجهه با برخی گردشگران داخلی با مشکلاتی مواجه هستیم.

ناصری تاکید کرد: لازم است در کنار توسعه گردشگری، مراعات جنبه های اخلاقی، مذهبی و فرهنگی در استانها نیز بشود و میراث فرهنگی باید برای این مقوله یک ساز و کار طراحی کند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در برخی بومگردی ها این موارد بیشتر مشاهد می شود، افزود: برخی بومگردی ها به پاتوق تبدیل شده و در آن رعایت اخلاق و شئون اسلامی نمی شود.

وی تاکید کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای در برابر گردشگری مقاومت می کردند و آن را مخل فرهنگ می دانستند اما واقعیت این است که گردشگری به اقتصاد کشور کمک می کند بنابراین باید ساز و کاری اندیشیده شود که هم فرهنگ مردم مناطق گردشگرپذیر دستخوش تغییر نشود و هم شاهد رونق کسب و کار مردم با توسعه گردشگری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مذهبی یزد در گردشگری مدنظر باشد/خانه آیت الله فقیه خراسانی مرمت شود

فضای مذهبی یزد در گردشگری مدنظر باشد/خانه آیت الله فقیه خراسانی مرمت شود