مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-23ورزشي

شکست پاس قم و پیروزی مدعیان در هندبال جوانان ایران


پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد ایران با شکست میزبان و پیروزی تیم های مدعی قهرمانی در دو سالن ورزشی قم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در مجموع 21 تیم از استان های مختلف در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد ایران حضور یافته اند، رقابت هایی که به میزبانی هیات هندبال استان قم و با عنوان یادواره 6090 شهید این استان و 320 شهید ورزشکار قم به انجام می رسد.

در گروه نخست این رقابت ها تیم های پاسارگاد شهرکرد، شهدای پاکدشت، هیات زنجان، هیات بیجار و شهر سبز مهاجران رقابت می کنند، بازی های گروه دوم با حضور تیم های شهرداری جهرم، درخشان کویر گرمسار، آکادمی اندیشه شهرکرد، فرازبام خاییز دهدشت و ملاثانی باوی برگزار می شود.

در گروه سوم تیم های میعاد دشتستان، ثامن الحجج اراک، قصر نشاط بهبهان، فولاد سپاهان اصفهان و پاس ناجای قم به میدان رفته اند و در مسابقات گروه چهارم تیم های کات شاهرود، ذغال سنگ طبس، هیات تبریز، ذوب آهن اصفهان، بیرثانیه ارومیه و تبسم پاسارگاد برای کسب مجوز صعود مسابقه می دهند.

در حالی که بازی ها در دو سالن ورزشی شهید جعفر حیدریان و شهدای دروازه ری قم برگزار می شود، اتفاق ویژه بازی هایی که تا کنون به انجام رسیده، شکست تیم هندبال پاس ناجای قم در نخستین مسابقه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست پاس قم و پیروزی مدعیان در هندبال جوانان ایران

شکست پاس قم و پیروزی مدعیان در هندبال جوانان ایران