مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-23سياسي

3 میلیون و 300 هزار نفر از شهروندان اصفهان غربالگری کرونا شده اند


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حدود سه میلیون و 300 هزار نفر از شهروندان استان اصفهان از ابتدای آذر ماه تاکنون غربالگری کرونا شدند.

- اصفهان - سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حدود سه میلیون و 300 هزار نفر از شهروندان استان اصفهان از ابتدای آذر ماه تاکنون غربالگری کرونا شدند.

سرهنگ علی قمیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار اجرای طرح غربالگری سلامت شهید سلیمانی با عنوان حافظان سلامت محلات اظهار داشت: این طرح با همکاری یک هزار و 100 پایگاه در محلات و با استفاده از نیروهای جهادی از ابتدای آذر ماه در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای این طرح تاکنون غربالگری 66 درصد از جمعیت استان اصفهان انجام شده است، ابراز داشت: تاکنون نیروهای جهادی درب منزل 987 هزار و 170 خانوار حضور یافته و سه میلیون و 399 هزار و 850 نفر را غربالگری کرده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح تاکنون 228 هزار و 710 فرد در معرض ابتلاء به نیز شناسایی شده است که اعلام مشخصات آنها باید توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون و 300 هزار نفر از شهروندان اصفهان غربالگری کرونا شده اند

3 میلیون و 300 هزار نفر از شهروندان اصفهان غربالگری کرونا شده اند