مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-23بين الملل

جستجوی اتباع ایرانی حادثه ریزش بهمن در ترکیه ادامه دارد


فرمانداری ارومیه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با رایزنی های دیپلماتیک تلاش برای جستجوی موثر اتباع ایرانی در ترکیه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانداری ارومیه در این اطلاعیه آورده است، پیرو اخبار منتشره در رسانه ها در خصوص مفقود شدن 5 نفر از اهالی روستای کوران در مرز مشترک با کشور ترکیه و اظهاراتی مبنی بر ریزش بهمن که در خارج از حوزه استحفاظی خاک جمهوری اسلامی ایران و در عمق یک کیلومتری خاک ترکیه اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه می افزاید، بلافاصله از طریق مبادی مربوطه مرزی ایران با طرح موضوع با نیروهای مرزی ترکیه، درخواست بررسی و اقدام عاجل برای جستجوی مفقودین به عمل آمده و اکیپ هایی از نیروهای مرزی ترکیه به محل حادثه اعزام و پس از ساعت ها جستجو متأسفانه هیچ گونه آثار و علائمی از مفقودین یافت نشد.

در ادامه اطلاعیه فرمانداری ارومیه آمده است، همچنین طی هماهنگی های لازم توسط دستگاه های متولی، نمایندگان خانواده های مفقودین برای اقدام لازم در خاک ترکیه حضور یافتند، نیروهای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز از همان آغاز آماده اعزام به محل حادثه بوده و پیگیری های رسمی جهت اتخاذ تدابیر لازم برای جستجو، یافتن و استرداد مفقودین احتمالی به عمل آمده و کماکان رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی مؤثر اتباع ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوی اتباع ایرانی حادثه ریزش بهمن در ترکیه ادامه دارد

جستجوی اتباع ایرانی حادثه ریزش بهمن در ترکیه ادامه دارد