مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-23ورزشي

اسکواش بازان دغدغه تجهیزات نداشته باشند


رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی اسکواش با تاکید بر اینکه این تیم دغدغه تجهیزات نداشته باشد، گفت که اسکواش بازان بدون دغدغه در رویدادهای 1400 شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، اردو آماده سازی تیم ملی اسکواش جوانان ایران در مرکز ملی تیم های ملی انقلاب در حال برگزاری است و امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران از این اردو بازدید و با بازیکنان و کادرفنی به گفت و گو پرداخت.

صالحی امیری در این نشست ابتدا به صحبت های بازیکنان و کادرفنی گوش داد و از آنها خواست تا نیازهای خود را با وی در میان بگذارند.

بازیکنان در این نشست صمیمی از کمبود تجهیزات و سایر مشکلات خود سخن گفتند که رییس کمیته ملی المپیک مثل همیشه از حمایت خود از اسکواش گفت و اعلام کرد تمام خواسته های آنها برآورده خواهد شد.

همچنین دکتر صالحی امیری در این دیدار اعلام کرد که اسکواش بازان در سال 1400 بدون نگرانی در مسابقات مهم بین المللی شرکت کنند و دیگر دغدغه تجهیزات هم نداشته باشند.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های همیشگی صالحی امیری اعلام کرد حضور او در اردو تیم ملی ضمن اینکه قوت قلبی برای من مسول است، انگیزه زیادی را در بین بازیکنان ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکواش بازان دغدغه تجهیزات نداشته باشند

اسکواش بازان دغدغه تجهیزات نداشته باشند