مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-23سياسي

به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه هستیم


رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با بیان اینکه در یک سال اخیر، سنگ بنای تربیت پژوهشگران ویژه قوه قضاییه در پژوهشگاه گذاشته شده است گفت: به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه هستیم.

- رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با بیان اینکه در یک سال اخیر، سنگ بنای تربیت پژوهشگران ویژه قوه قضاییه در پژوهشگاه گذاشته شده است گفت: به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، سید حجت اله علم الهدی در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری اظهار کرد: به تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: سعی کرده ایم در جذب اعضای هیات علمی و پژوهشگران به گونه ای عمل کنیم که این افراد به عنوان سرمایه های انسانی، همیشه در اختیار قوه قضاییه برای حل چالش ها و مشکلات باشند.

وی اضافه کرد: انجام کار پژوهشی برای قوه قضاییه لزوما از طریق برونسپاری امکان پذیر نیست؛ البته تمام ظرفیت های ممکن برای برونسپاری را فعال کردیم.

به عبارت دیگر همه بسترهای لازم مانند حمایت از پایان نامه ها، جذب سرباز نخبگان، اعطای فرصت های مطالعاتی به اساتید دانشگاه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه هستیم

به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه هستیم