مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-23سياسي

بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای مقابله باکرونا


استاندار البرز با اشاره به اینکه روند نزولی کرونا را با قدرت دنبال می کنیم، گفت: در این راستا از ظرفیت های قانونی و همراهی دستگاه قضا برای مقابله با کرونا در استان بهره برداری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان برگزار شد، گفت: بیماری کرونا در موج سوم شیوع در البرز بسیار خوب مدیریت و کنترل شد و این مرهون تلاش تمامی اعضای ستاد و بویژه کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم است.

این مقام مسؤول با اشاره به نتایج تلاش های صورت گرفته در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج در استان، اظهار کرد: عملکرد و نظارت قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تأثیر بسزایی در روند نزولی بیماری داشته است.

شهبازی افزود: جای خرسندی دارد که تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کاهش جدی یافته و روزهای بدون فوتی نیز در هفته گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: پرهیز از عادی انگاری و سهل انگاری ضرورت دارد و مقرر شد که طبق برنامه نسبت به افزایش تست گرفتن در استان اقدام کنیم.

استاندار البرز تصریح کرد: البرز بار تبادل بالای جمعیتی را بر دوش دارد ولی تلاش های برنامه محور و هدفمند در استان در این استان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای مقابله باکرونا

بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای مقابله باکرونا