مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-23اجتماعي

نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی کوهستان


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه نصب مانیتورهای اطلاع رسانی و هشدار در مبادی ورودی کوهستان تا پایان بهمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، رضا کرمی محمدی درباره اتمام نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی کوهستان تا پایان بهمن سال جاری در پایتخت گفت: پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، تعداد 10 مانیتور اطلاع رسانی و هشدار برای نصب در نقاط مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

این نقاط شامل مناطق 2،1، 5 و 22 در سطح شهر تهران است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در پی دستور اخیر شهردار تهران در حال اجرایی شدن است، گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هیچ گاه در مورد حوادثی که در کوهستان رخ داده است مسئولیت قانونی نداشته و تمام اقداماتی که تاکنون از سوی این سازمان صورت گرفته به صورت داوطلبانه بوده.

با وقوع حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات پایتخت در دی سال جاری، سازمان با صلاحدید شهردار تهران موظف به نصب مانیتورهای اطلاع رسانی و هشدار در مبادی ورودی کوهستان شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد: تکمیل این پروژه می تواند هنگام بارش برف، نیاز پایتخت را به مکانیسم های اجرایی هشدار و جلوگیری از ورود به کوهستان از مبادی داخل شهر مرتفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی کوهستان

نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی کوهستان