مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23اقتصادي

بهره مندی 94 درصد از جمعیت روستایی ایلام از گاز طبیعی


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: هم اکنون 99 درصد جمعیت خانوار شهری و 94 درصد جمعیت خانوار روستایی استان و تعداد 870 واحد صنعتی استان، تمام شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مهران از نعمت گاز بهره مند شده اند.

- عباس شمس اللهی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام ، اظهار کرد: عملکرد و همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام در راستای فرهنگ سازی عمومی و جلب توجه مردم به استفاده صحیح و اصولی از این نعمت خدادادی می تواند در کاهش مصرف و صرفه جویی در گاز استان نقش موثری ایفا کند.

وی گفت: این مرکز با فرهنگ سازی و آموزش عمومی از طریق پخش محتوا در برنامه های مختلف سیما و رادیو استانی در استفاده ایمن و کاهش مصرف گاز توسط آحاد مختلف مردم به شرکت گاز استان کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد:قدردانی از همکاری صمیمانه و تعامل مثبت صدا و سیمای استان با مجموعه شرکت گاز بخصوص در فصل سرد سال، با بیان اینکه کاهش حوادث ناشی از گاز، آموزش موارد ایمنی در مصرف، فرهنگ سازی استفاده صحیح، با اطلاع رسانی های به موقع از سوی این مرکز و سایر اصحاب رسانه محقق شده است.

شمس الهی تصریح کرد: صدا و سیما دارای پوشش گسترده و متنوعی از مخاطبین در سطح استان است و این شرکت برای تحقق کاهش مصرف گاز و جلوگیری از حوادث و خسارات مالی و منجر به فوت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 94 درصد از جمعیت روستایی ایلام از گاز طبیعی

بهره مندی 94 درصد از جمعیت روستایی ایلام از گاز طبیعی