مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23اجتماعي

طوفان شن در محور رودبار جنوب _ ایرانشهر/ رانندگان احتیاط کنند


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: طبق گزارش مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل، شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم.

- ایسنا/کرمان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: طبق گزارش مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل، شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم.

مجتبی رییسی با اعلام این خبر افزود: شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم و به همین منظور آن دسته از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید با توجه به کاهش دید افقی زیر 100 متر جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز روشن کردن چراغ های وسیله نقلیه در گرد و غبار به برای دید دیگر وسایل نقلیه، رانندگان قبل از خروج از حوزه جنوب کرمان به سمت استان سیستان و بلوچستان باید چراغ های خودروی نقلیه خود را کنترل و در صورت معیوب بودن، نسبت به رفع عیب آنها اقدام کنند.

رییسی تصریح کرد: به دنبال بروز پدیده گرد و غبار و احتمال کاهش دید بیشتر در محورهای جنوب کرمان، راهداران شهرستان های جنوبی و گشت های راهداری به صورت آماده باش در آمده و در محورها حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شن در محور رودبار جنوب _ ایرانشهر/ رانندگان احتیاط کنند

طوفان شن در محور رودبار جنوب _ ایرانشهر/ رانندگان احتیاط کنند