مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-23اقتصادي

300 کیلومتر شبکه برق حاشیه رودخانه ها، نیازمند اصلاح هستند


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: حدود 300 کیلومتر از شبکه های برق استان در حاشیه رودخانه ها قرار دارند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: حدود 300 کیلومتر از شبکه های برق استان در حاشیه رودخانه ها قرار دارند.

فریدون خودنیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 300 کیلومتر از شبکه های ما در حاشیه رودخانه ها قرار دارند که نیازمند اصلاح و بهینه سازی هستند.

وی تصریح کرد: این میزان اصلاح و بهینه سازی مربوط به رودخانه کشکان که تقریباً از خروجی خرم آباد تا پل دختر و حتی بعد از این شهر بوده، است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر در راستای اصلاح و بهینه سازی این شبکه اقدامات خوبی انجام شده است.

خودنیا اضافه کرد: در حد فاصل پل دختر تا خرم آباد اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و یک مناقصه خرید دکل های فوق توزیع جهت اصلاح و بهینه شبکه نیز انجام و دکل ها خریداری شده است.

وی بیان کرد: این دکل ها وارد انبار شده و به زودی عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد؛ طی یک برنامه یک ساله دکل های فوق توزیع و بلند در اطراف رودخانه با فاصله خیلی دور نصب می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: شبکه هایی که احتمالاً از روی رودخانه یا از کنار آنها رد می شوند را اصلاح و بهینه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کیلومتر شبکه برق حاشیه رودخانه ها، نیازمند اصلاح هستند

300 کیلومتر شبکه برق حاشیه رودخانه ها، نیازمند اصلاح هستند