مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-23دانش

میزان ارز قابل پرداخت برای تحصیل و اقامت دانشجویان در خارج از کشور


تامین و انتقال یا پرداخت ارز برای دانشجویان بورسیه شده یکی دیگر از خدماتی است که شبکه بانکی ارائه می دهد که برای دانشجویان مقطع لیسانس این پرداخت تنها برای ترم تحصیلی جاری و ترم های بعدی صورت می گیرد و برای مقاطع لیسانس به بالا در جهت هزینه های اقامت  .

- تامین و انتقال یا پرداخت ارز برای دانشجویان بورسیه شده یکی دیگر از خدماتی است که شبکه بانکی ارائه می دهد که برای دانشجویان مقطع لیسانس این پرداخت تنها برای ترم تحصیلی جاری و ترم های بعدی صورت می گیرد و برای مقاطع لیسانس به بالا در جهت هزینه های اقامت  ماهیانه حداکثر 500 دلار و به منظور شهریه 15 هزار دلار خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تامین و انتقال یا پرداخت ارز دانشجویان بورسیه با ارائه درخواست وزارت علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی با امضای ذیحساب و مدیر امور مالی و معاونت مربوطه هر یک از وزارتخانه ها به نرخ روز اعلامی از سوی این بانک بلامانع است.

همچنین، تامین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع لیسانس به بالا با ارائه درخواست متقاضی در مقابل تایید وزارتخانه ذیربط مبنی بر مشغول به تحصیل بودن دانشجو در خارج از کشور و ارائه صورتحساب دانشگاه مربوطه با تایید به میزان مبلغ مندرج در آن و حداکثر در سقف 15 هزار دلار یا معادل آن به سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ارز قابل پرداخت برای تحصیل و اقامت دانشجویان در خارج از کشور

میزان ارز قابل پرداخت برای تحصیل و اقامت دانشجویان در خارج از کشور