مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-23پزشكي

پلمب 9 کلینیک در همدان


مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از انجام 292 بازرسی از مراکز درمانی استان همدان طی یک ماه گذشته که منجر به پلمب 9 کلینیک شده است، - ایسنا/همدان مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از انجام 292 بازرسی از مراکز درمانی استان همدان طی یک ماه گذشته که منجر به پلمب 9 کلینیک شده است، خبر داد.

محمدرضا کریمی با اشاره بازرسی گروهی چهار نفره از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی همدان هر ماه از مراکز درمانی گفت: مدرک تقلبی در طب سنتی، تخلف در دندانپزشکی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی از علل پلمب این مراکز درمانی در استان بوده است.

وی با بیان اینکه در دی ماه 17 مورد اخطاریه به مراکز درمانی که تخلف های بهداشتی داشتند، ارسال شد، تأکید کرد: توجه نکردن به اخطارها و رفع نکردن مشکلات بهداشتی طرح شده در این اخطاریه ها، به پلمب مراکز درمانی متخلف منجر خواهد شد و متخلفان از 5 تا 7 میلیون تومان جریمه نقدی می شوند.

معرفی 5 فروشگاه زنجیره ای متخلف به دستگاه قضا به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای نیز از معرفی پنج فروشگاه زنجیره ای متخلف در حوزه مسائل بهداشتی به دستگاه قضا در هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 9 کلینیک در همدان

پلمب 9 کلینیک در همدان