مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-23ورزشي

واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جامعه فوتبال طی روز های اخیر با انتشار خبر ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان و وخامت حال آنها، دچار شوک شد و تمامی اهالی فوتبال برای سلامتی این دو بازیکن، - واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان+عکس سرمربی گل گهر با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، برای سلامتی دو پیشکسوت فوتبال دعا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جامعه فوتبال طی روز های اخیر با انتشار خبر ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان و وخامت حال آنها، دچار شوک شد و تمامی اهالی فوتبال برای سلامتی این دو بازیکن، دست به دعا شدند.

در این میان، بسیاری از بزرگان فوتبال با حضور در محل بیمارستان این دو پیشکسوت و یا انتشار پیام هایی، از مردم درخواست کردند برای بهبودی حال میناوند و انصاریان دعا کنند.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر نیز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی از مهرداد میناوند و علی انصاریان را به اشتراک گذاشت و برای این دو بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس آرزوی سلامتی کرد.

دکتر هاشمیان پزشک معالج مهرداد میناوند نیز درخصوص آخرین وضعیت او گفته است: پنجشنبه وضعیت میناوند خیلی بدتر بود، اما کار هایی انجام دادیم و دارو هایی تجویز کردیم و کمی وضعیتش بهتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان+عکس

واکنش قلعه نویی به بستری شدن مهرداد میناوند و علی انصاریان+عکس