مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-23ورزشي

توصیه جانشین کی روش به بازیکنانش؛ از شبکه های اجتماعی درست استفاده کنید


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا به شاگردانش توصیه کرد اگر از شبکه های اجتماعی درست استفاده نکنند، این شبکه ها سلاح مرگ بار برای آنها خواهد بود.

- توصیه جانشین کی روش به بازیکنانش؛ از شبکه های اجتماعی درست استفاده کنید سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا به شاگردانش توصیه کرد اگر از شبکه های اجتماعی درست استفاده نکنند، این شبکه ها سلاح مرگ بار برای آنها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیفا، فدراسیون فوتبال کلمبیا (FCF) تایید کرد رینالدو روئدا کلمبیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب شده است.

رینالدو روئدا در اولین نشست خبری خود تاکید کرد تمام بازیکنان این تیم باید مراقب حضور در شبکه های اجتمکاعی باشند در غیر این صورت این اتفاق برای آنها صلاح مرگ بار است.

او در این نشست خبری شبکه های اجتماعی را با سلاح های کشنده و مرگ بار یکی دانست و عنوان کرد هر بازیکنی که به درستی از این شبکه ها استفاده نکند، خود را دچار دردسر بزرگی کرده است و مسئولیت آن بر عهده خود بازیکن است.

کلمبیا بعد از نتایج ضعیفی که با کارلوس کی روش در انتخابی جام جهانی گرفت، شرایط سختی برای صعود به جام جهانی دارد و به همین خاطر روئدا را به خدمت گرت تا با این مربی بتواند امتیازات از دست رفته را جبران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جانشین کی روش به بازیکنانش؛ از شبکه های اجتماعی درست استفاده کنید

توصیه جانشین کی روش به بازیکنانش؛ از شبکه های اجتماعی درست استفاده کنید