مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-23ورزشي

حق الزحمه ای تا زمان گرفتن نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: تا زمانی که نتیجه قابل قبولی نگیرم هیچ حق الزحمه ای از باشگاه شهرداری آستارا دریافت نخواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پایان رأفت صبح شنبه در آستانه دربی فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: اگر تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال ایران حفظ شود و یا ارتقا یابد قطعاً این شهرستان مرزی آینده سازان خوبی را به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حقوق بازیکنان تیم باید پرداخت شود و به مرور توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه در حال انجام است، افزود: تا زمانی که نتیجه قابل قبولی در لیگ یک نگیریم به آرامش نخواهم رسید و هیچ حق الزحمه ای برای خود از باشگاه شهرداری آستارا دریافت نخواهم کرد.

رأفت با تاکید بر اینکه متأسفانه هیچ حمایتی از سوی مسئولان گیلان از تیم فوتبال شهرداری آستارا نمی شود، گفت: شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم های لیگ یک است و ما در واقع روی کاغذ میزبان هستیم ولی همه دیدارهای خود را 200 کیلومتر دورتر از شهرستان آستارا برگزار می کنیم.

وی از پرداخت 20 درصد از حقوق بازیکنان تیم خبر داد و افزود: روز دوشنبه در شهر رشت و از هفته یازدهم مسابقات لیگ یک میزبان تیم فوتبال ملوان انزلی هستیم و در این دیدار مهیج کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق الزحمه ای تا زمان گرفتن نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم

حق الزحمه ای تا زمان گرفتن نتیجه مطلوب دریافت نمی کنم