مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-23ورزشي

قهرمانی سیستان وبلوچستان در دوی صحرا نوردی کشور


رییس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: تیم منطقه آزاد چابهار نماینده استان در رقابت های دو صحرانوردی کشور قهرمان شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: تیم منطقه آزاد چابهار نماینده استان در رقابت های دو صحرانوردی کشور قهرمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، ایرج رستم زهی افزود: در این دوره از رقابت های دو ومیدانی سوم بهمن با حضور 50 ورزشکار در قالب 14 تیم از سراسر کشور به مسافت 10 کیلومتر در چابهار برگزار شد.

رییس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در بخش انفرادی محمد جعفر مرادی از تهران، منصور بیات از البرز و مرتضی بیرانوند از لرستان حائز عناوین اول تا سوم شدند.

وی افزود: همچنین در بخش تیمی بعد از سیستان و بلوچستان استان های تهران و آذربایجان غربی عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رستم زهی از رقابت های دوی صحرا نوردی قهرمانی بانوان کشور در چابهار خبر داد و افزود: این دوره از رقابت ها نیز گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی پنجم بهمن برگزار می شود.

وی گفت: این دوره از رقابت های دو و میدانی برای نخستین بار به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و منطقه آزاد تجاری چابهار با حضور رییس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در چابهار برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی سیستان وبلوچستان در دوی صحرا نوردی کشور

قهرمانی سیستان وبلوچستان در دوی صحرا نوردی کشور