مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-23پزشكي

روایت «تارا» از 14 سال نقاشی رایگان برای کودکان سرطانی


من راجع به کودکان مبتلا به سرطان صحبت می کنم؛ گران بودن دارو، سال ها ماندن در بستر و بیمارستان، عقب ماندن از مدرسه و دوستان شان برای شاگردانم قابل درک است.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس:دنیای بیمار بودن و با بیماری صعب العلاجی به نام سرطان دست و پنجه نرم کردن بسی سخت و طاقت فرساست! آن هم بیماری که تنها نامش خود ویران کننده روح  روان آدمی است تا چه رسد به اینکه جسمت نیز هر روز با انوا ع و اقسام داروها و معالجات آزرده، نحیف و بی رمق تر شود.

آنقدر که هر لحظه جدال با آن، به سان روزها و شبهای مدیدی تن و روحت را می آزارد و جان به لبت می کند!این سختی و مرارت به ویژه در دوران طفولیت و کودکی بس سنگین تر و افزون تر است.

دورانی که باید به اقتضای روحیات آن، کودک کودکی کرده و غرق در تخیلات و آرزوهای شیرین کودکانه خود باشد، اما به جای آن همه دلخوشی های کودکانه باید به اجبار با اختاپوس دهشتناک سرطان بجنگد؛ هر روز که چشم باز می کند جز سختی  و مرارت جانفرسا چیزی نبیند و احساس نکند و کورسوی امید به روزهای روشن و رسیدن به عافیت، تنها دلخوشی زندگیش باشد.

مدام بین زندگی و مرگ، در برزخی از ناامیدی، ترس، سرگردانی، اضطراب و دلشوره همراهی با درد جسمی و روحی بیماری حال و روزش را همچو خزان پاییز، سرد و بی روح ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «تارا» از 14 سال نقاشی رایگان برای کودکان سرطانی

روایت «تارا» از 14 سال نقاشی رایگان برای کودکان سرطانی